Díky ale v otázce je jasně napsáno: „Na upřesnění technického aspektu, tedy co přesně na sestavě vyměnit, se ješte budeme u vodáren informovat.“
Tzn. nikdo po Vás nepožaduje: „Nechtějte po nás abychom specifikovali co se dodavateli vody nelíbí.“ To po Vás tedy opravdu nechci. Např. uživatel P_V pochopil, upřesnil a smysluplně mne odkázal.
První uzávěr – ventil před patním vodoměrem „šoupě“ je těsné, testoval jsem. Žádné zemní práce nepotřebujeme.
Dodavatel vody (PVK – Praha) poslal cenový návrh opravy, kde hodlá vyměnit úplně vše, navíc materiál a hlavně cena za práci je řádově tzn. několikanásobně vyšší než u soukromých instalatérů. Nikde nic neteče a jednotlivé segmenty sestavy tzn. ventily (uzávěry) apod. jsou funkční, nejsou rezavé atd. Přidat filtr před hlavní vodoměr dává smysl, ale nechápu proč chtějí vyměnit vše. Právě proto bylo v dotazu kromě jiného uvedeno: „Co konkrétně na vodoměrné sestavě může požadovat vyměnit?“.
Otázkou je, proč stále dodavatel vody nezaslal vzorový výkres sestavy a nespecifikoval jaký díl, segment je na sestavě vadný. Jedná se PVK o vydělání na předražené opravě a tak vlastně redukování jejich budoucích nákladů, financí které bude muset vrátit za přiměření vody vadným hlavním vodoměrem? Uvidíme…, žádost o výkres a specifikaci vadného dílu/ů v sestavě dostanou ještě jednou.
Poslední komentáře