Vložil Misme, 1. Červen 2019 - 8:48

ik, dovolím si oponovat ohledně tvrzení, že „Vyúčtování, které se provádí dle vyhl.269/2015 Sb. je velmi složité.“

Kontrola rozúčtování a vyúčtování není sice úplně nejjednodušší, nestačí jen kalkulačka v ruce, ale je k ní potřebná ještě aspoň ;-) tužka a papír, nejlépe na stole, ale jde to. Dalo mi sice trošku zabrat tuto starší diskusi najít, ale jsme dokonce tři jen v tomto vlákně, kteří jsme zveřejnili, že každý svým originálním postupem a jen při dodržení podmínek vyhlášky, jsme dospěli ke stejným výsledkům (doporučuji sledovat časovou osu). Pak musíme uvážit, že jsou určitě i tací, kteří totéž nezveřejnili. Ale souhlasím s tím, že jsou to poněkud absurdní počty, když by jim měla porozumět i Máňa, která má jen 9 tříd ZŠ. O tuto možnost by ji neměl předpis korigující účtování služeb souvisejících se základním lidským právem, tj. bydlením, připravit, ale asi se právě toto děje a my jsme toho součástí.

Tak mě teď napadá, kde vlastně podle zákonodárce začíná a končí rozum průměrného člověka (NOZ § 4/1).?

:-)

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.