Ano, mohu uvést v čem je špatné: zjistilo se, že některé indikátory tepla byly odečteny chybně a že některé nefungovaly vůbec (vlastníci nefunkčních indikátorů tvrdí, že o jejich závadě nic neví, že nemají ze stanov povinnost kontrolovat zda fungují a že to, zda opravdu fungují neumí vůbec posoudit tzn. že neví zda se funkčnost odvíjí od toho, zda se indikátor dálkového odečtu vůbec nějak navenek projevuje aby o tom mohli uvědomovat SVJ), že u některých vlastníků byly započítány podivné korekční koeficienty, že někteří vlastníci topící pod 80% průměru domu nebyli na hranici 80% dopočteni (zda nebyli dopočteni všichni nebo jen někteří, to nevím).
Problém ale nebyl jen v teple: úklid nebyl zúčtován do služeb a nebyly započteny správně (celkem 13) odběrná místa vody (pět ve společných prostorách, zbytek jednotlivých bytech).
Neřeknu Vám jak se přišlo na těch 40%, ale já sama jsem vyúčtování nereklamovala, protože toto je pro mne vysoce odborná činnost a sama bych neuměla správně spočítat, jak správně by to mělo vypadat. Pouze jsem se ptala, protože mi o problému řekla sousedka.
Já jsem doposud rozuměla tomu tak, že lhůty jsou nepřekročitelné tzn. pokud nereklamuji do 30 dnů, ztrácím veškerou možnost se domáhat nápravy. Pan Zděšený zde ale uvádí, že lhůty jsou jen pořádkové, a že by šlo se bránit. Bez právníka ale míním, že já nikoliv. Bohužel.
Poslední komentáře