Děkuji za reakci. Již v minulosti jsme v SVJ přemýšleli o komplexním řešení sledování spotřeby vody. V budoucnu snad prosadíme něco obdobného jako popisujete v příspěvku.
Ano, slyšel jsem, že často u PVaK dělají drahoty a zkouší vrátit finanční částku jen za poměrně krátkou dobu, seriózně začínají často jednat až po několika žádostech nebo předžalobních výzvách. Teď PVaK každopádně musíme odeslat reklamaci a čekat, mají 30 dnů na vyjádření.
Řešíme jak reklamační dopis správně sepsat, jestli uvést rovnou proč, za jaké období chceme kompenzaci a v jaké výši?
Nebo jen odeslat přes portál PVaK všechny protokoly ČMI o měření, bez průvodního dopisu?
Lze reklamovat i delší fakturační období než 12 měsíců, tzn. např. 24 měsíců?
Děkuji.
Poslední komentáře