Vložil Misme, 24. Listopad 2017 - 16:16

Beáto, nejsme v mateřské škole. Každý máme své preference a návyky a podle nich si hledáme cesty. Banky, kde jsem historicky byla klientem nebo kde jsem klientem nyní, posílají (jsou schopny či ochotny) každý měsíc elektronický výpis – někdy je potřeba službu nastavit v aplikaci, někdy se sjednává při sepisu smlouvy. Uchovávání těchto výpisů je pak cestou řešení pro ten případ, kdy jsou online data k historii účtu nedostupná. Ale… obvykle se dá s bankou dohodnout mimořádný výpis, ten je ale obyčejně za poplatek. Jak jsem uvedla výše – každý si hledáme a nacházíme svou optimální cestu a řešení. Na výběr je z tolika možností, jako nebylo nikdy dříve.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.