Myslím, že všechno už budete mít nastaveno (alespoň prozatím).
Když kliknete na Účetnictví/Interní doklady, tak pak se objeví seznam interních dokladů. Tam dáte přidat doklad (vlevo nahoře je tlačítko, jinak můžete i přes pravé tlačítko myši). A tam zadáte název dokladu (např. předpis byt č. 1), zadáte datum (např. 1.1.2017) a vyberete předkontaci. A zadáte částku. To je vše. Takto to uděláte pro všechny byty (vlastníky) a služby.
Je to jiný mechanismum, než přes faktury, podle mě jednodušší. To mi přijde jako přílišné ohýbání programu pro jiné účely. Ale nezkoušel jsem to.
Třetí mechanismus je přes pohledávky, tedy Účetnictví/Pohledávky. Ale i ten mi přijde zbytečně složitý. Zkuste si všechny a vyberete si způsob práce. Každý může mít něco šikovného a něco nešikovného. Nejjednodušší mi přijdou ty interní doklady.
Poslední komentáře