V čem vidím problém? Pletete si hrušky z jabkama. Vyúčtování služeb (voda,elektř., teplo, odpad) je vyúčtování roční spotřeby každé jednotlivé domácnosti na základě předem stanovených pravidel a zákonných norem a v součtu musí souhlasit na roční vyúčtování jednotlivých dodavatelských faktur. Co ve vlastní domácnosti spotřebuji, to si zaplatím. Dům se pojišťuje jako celek, kdy určíte co konkrétně má vše pojistka obsahovat a výši pojistného plnění (každé svj to může mít nastavené jinak). Pojistka, tak jako u pojištění vlastní domácnosti, se většinou uzavírá na delší časové období než je 1 rok s pevně stanovenou cenou. Po podpisu smlouvy zaplatíte roční pojistnou částku a další rok zase. V případě, že nastane pojistná událost,tak pojišťovna plní proti faktuře za provedenou opravu (většinou menší částku než je skutečná výše opravy, tzn. že rozdíl je hrazen z dlouhodobých záloh). Vůbec nechápu, proč by jste pojištění domu měly ročně vyúčtovávat jednotlivým vlastníkům. Oni ho vlastníci spotřebovávají během roku jako teplo a vodu?
Poslední komentáře