Pokud to správně chápu, měsíčně platíte splátku a v lednu dostanete výpis k 31.12. předchozího roku, kde Vám banka vyčíslí kolik započetla na úroky, bankovní poplatky a jistinu.
Tak co měsíční splátky dávat na 314 a k 31.12. je dle výpisu odúčtovat a splátku úvěru a náklady na úvěr zaúčtovat v souladu s rozhodnutím o přijetí úvěru (museli jste se dohodnout, jak budete zúčtovávat vůči členům společenství).
Účetnictví má být průkazné a nemusíte 100% dodržovat účetní standardy, pokud si to obhájíte. Např. tím, že si tento postup necháte schválit shromážděním a uvedete jej do přílohy daňového přiznání.
Zcela určitě tento postup je přehledný a ve výsledku máte výdaje a náklady na účtech, na jakých potřebujete pro rozúčtování.
Poslední komentáře