Vložil VN (bez ověření), 5. Leden 2017 - 11:31

Každopádně by měla platit pravidla:

  • do jaké výše a na jaký účel je rozhodnutí o nákupu nějaké opravy v kompetenci výboru a v kompetenci shromáždění
  • měl by platit nějaký interní předpis ohledně pravidel čerpání peněz z fondu oprav , samozřejmě odsouhlasený shromážděním.
  • všichni vlastníci by měly být informování o pohybech v tomto fondu…tj.kolik se vybralo , kolik a za co se utratilo.

Jinak my také peníze vybíráme a v podstatě nevíme na co. My víme , že do budoucnosti bude třeba našetřit na novou střechu (jestli ji budeme realizovat za 5,10,15 let je otázka) nějakých 20 mega , rekonstrukci výtahů 3,6 mega (bude realizováno v letech 2019–2022) , výměnu oken za 20 mega (realizace ???) , výměnu stoupaček za 40 mega (realizace ???) .. Našetřeno máme 7 mega , ročně nově vybíráme 3 mega , za neplánované opravy utratíme nějakých 0,3 mega/rok… To , že se spoří , a neví se na co konkrétního je naprosto běžné. Důležité však je , aby tyto našetřené peníze nějak nemizely..

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.