Ano, jsem. Druhou schůzku výboru máme domluvenou na 21.11., kde se tímto a dalšími smlouvami budeme „prokousávat“. Komplet dokumenty měla bývalá předsedkyně předat nástupci v průběhu září. Minulé pondělí je bohužel komplet předané ještě neměl. Zvonky:bývalá předsedkyně nám k nastalé situaci říkala jedno, dodavatelská firma pak druhé, nám všem v červenci na schůzi vlastníků, kde see tento problém řešil řekla úplně něco jiného…prostě to je poněkud složité a nikdo z vlastníků nevíme,jak vše opravdu probíhalo. Mohla nám to sdělit na rovinu, když se dozvěděla,že zvonky u bytů potom nebudou funkční(pokud tedy zase dodavatel v tomto nyní mluví pravdu). Při té červencové schůzi, když byl hotový první vchod nám bylo sděleno, že si máme každý koupit bezdrátový zvonek a nalepit si ho přes ten původní. Prý je to z důvodu, že jsou staré rozvody drátů, které by prý nové zvonky neutáhly. V našem vchodě se teprve zvonky měly předělávat. Na schůzi jsem s tím, že zvonek u dveří nebude funkční vyjádřila nesouhlas (nebyla jsem z druhého vchodu sama). No, odpověď byla, že po bitvě je každý generál,pozdě bycha honit, budiž nám to všem poučením do budoucna apod. Takže pokud „nepovedenou“ zakázku teď převzal nový předseda, odpovídá za to on a ne ten, kdo původně smlouvu o provedení díla a průběh celé zakázky za SVJ zajišťoval (bývalá předsedkyně)? Složitá to věc, není pak nejlepším řešením zaplatit za SVJ správcovskou službu (nezávislý správce), který bude vše hlídat (např.revize), dozorovat, zajišťovat i větší akce (budeme řešit vytvoření parkoviště, výměnu oken ve sklepech). předem děkuji za odpověď
Poslední komentáře