Po víc jak měsíci se vracím k této problematice. Jak vůbec vypadá „vložení“ do sbírky listin…bude někdo kontrolovat obsah, tzn. zda není nějaký rozpor s výpisem v rejstříku? Konkrétně mám obavy, aby někdo nenapadl to, že v nových stanovách používáme název pro 1-členný st.orgán PŘEDSEDA a zapsáno máme POVĚŘENÝ VLASTNÍK.(volba proběhla minulý rok, dle našich stávajících, ještě platných stanov jsme funkci nazvali POV.VL.)..aby nás kvůli tomuto nenutili provést zápis změny s poplatkem 2000… Jsem přesvědčena, že to není změna, ale o soudních úřednících nemám valné mínění. Proto řeším(a ještě nejasnost v požadavcích na přítomnost notáře), zda vložení změněných stanov odložit až na chvíli, kdy budeme požadovat nějaký zápis změny do rejstříku. (pokud z nějakého důvodu nebudeme vyzváni dříve)
Poslední komentáře