Vyúčtování vody - chybné odečty
Dobrý den, chci se zeptat, jak můžeme postupovat u pověřeného vlastníka ohledně provedeného vyúčtování vody. Vodoměry v domě byly vyměněny v 1/2015, takže by měly měřit relativně přesně. Nicméně 10 % bytů jsou naměřené „divné hodnoty.“ Například poměr studené a teplé vody 1:2, nebo jedna voda ukazuje „normální spotřebu“ druhá téměř nulovou. Nebo byl případ, že se zjistilo poškození plomby vodoměru, vodoměr nenaměřil téměř nic. Ve všech těchto případech správce naúčtoval spotřebu dle čísla na vodoměru.
Co s tím teď? Kontrolní komise označila cca 10% bytů, kde se domníváme, že je jeden z vodoměrů nefunkční. No ale jak dál? Když má někdo spotřebu 120 kubíků studené a 2 teplé, tak do čeho máme tlačit správce, který nehodlá na hotovém vyúčtování nic měnit a vytrvale tvrdí, že je možné, aby byla spotřeba teplé 90 a studené 50 kubíků. Některé případy jsou evidentní, některé méně, ale v domě se „ztratilo“ cca 20 % vody a správce mi pořád tvrdí, že se prostě jenom rádi koupou v horké vodě. Díky.
Poslední komentáře