Vložil janica, 14. Duben 2016 - 23:35

Pokud se týká účetnictví. Veškeré účetní doklady může mít jen účetní, tzn. faktury, výpisy z BÚ a ostatní účetní doklady. Nemusí to mít výbor, pokud si všechny doklady nezkopíruje. Originály musí mít účetní. Účetní zpracovává přehledy, určitě má zpracovanou i účetní závěrku. Jestliže kontrolní komisi odkázal výbor na účetní, tak byste měli začít tam. Výbor ale měl na své schůzi konstatovat požadavek KK (jestli je to uvedeno ve stanovách, povinnosti a práva) a termín předložení materiálů (pokud jsou u nich). Chválit sám sebe nepřísluší výboru, ale to mohou pouze vlastníci, kteří je pochválí.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.