Vložil ivanq, 26. Únor 2016 - 10:48

Vážený pane Jarek, díky za konkrétní radu. Abych však tuto radu mohl jako laik správně uchopit, pokusím se na věc podívat z hlediska vlastníka, z jehož peněz se nakonec všechno platí.

Nestěžuji si na naši účetní. Jenom bych při jednání s ní nechtěl vypadat jako někdo, kdo věci vůbec nerozumí a nedokáže ani formulovat svoje požadavky.

Představuji si to proto následovně. Jako vlastník dostávám každý rok rozpis měsíčních úhrad. V něm mám napsáno, kolik budu platit měsíčně celkem, kolik z toho na služby a kolik na správu domu.

  1. Budu tedy na účetní chtít, aby se v rozpisu úhrad objevila nová řádka s názvem např. Splátka úvěru, kde budu vidět svůj měsíční rozpis splátek (splátkový kalendář).
  2. Dále dostávám každý rok vyúčtování plateb. V tomto dokumentu budu požadovat další řádku s položkami kolik činil můj podíl na úvěru, kolik jsem z toho v daném roce zaplatil a kolik ještě zbývá zaplatit.

Nedokážu si představit, jak to účetní zajistí. Chtěl bych ale vědět, jestli to, co žádám, je reálné a jestli to řeší problém, jak jste ho naznačil.

Děkuji za Vaše názory.

ivanq

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.