Dobrý den, omlouvám se, jestli jsem Vás svou laickou otázkou naštval. Jsem na tomto portálu druhý den a bohužel jsem zde v historii nenašel tu správnou odpověď. Pokusím se tedy věci nazývat pravým jménem, abych nedopadl podobně, jako v mém první dotazu. Naše společenství vlastníků vzniklo 6.11.2002 převodem 25 bytů – řadových domků do vlastnictví 25 samostatných subjektů, které v minulosti byly členy LBD P10. Základní problém vždy byl, že nikdo z členů SVJ nestál o funkci ve výboru. A tak jsem celá léta, společně s předsedou nuceni pracovat ve výboru, dříve LBD a vlastním samostudiem získávat informace, jak správně vést toto společenství. Zatím se nám to snad daří. Ale jsou záležitosti, které se nám v záplavě legislativních změn nedaří vždy podchytit, v čemž nám je nápomocna také naše smluvní účetní. A tak hledáme informace, jak se dá a nyní jsem zde zadal náš problém. Asi jsem na Vás působím jako totální idiot, ale v důsledku toho, že všichni ve výboru máme svou vlastní práci a práce pro SVJ je pro nás něco navíc, bez finančního ohodnocení, tak bych si možná zasloužil trocho ohledu. Prosím tedy, pokusme se zde a nejen pro nás, některé věci znovu otevřít, jako např. ten proklatý fond oprav, respektive příspěvek na správu SVJ, tedy co se dá a co nedá financovat z příspěvků – viz prvotní dotaz. Předem Vám děkuji za ochotu.
Poslední komentáře