Kdo zaplatí vodu spotřebovanou řemeslníky
V domě se vloni zateplovalo a dělala nová střecha, z toho důvodu je o poznání vyšší spotřeba vody, kterou dodavatelé potřebovali pro tyto „stavební“ potřeby. Letos ve vyúčtování spotřebu SVJ vyřešilo tak, že tuto „technickou spotřebu“ vody rozdělilo mezi jednotlivé vlastníky a z toho důvodu máme všechny byty nedoplatek na vodě. Podle mě to není správný postup.
Zajímalo by mě ale, jaký by měl být správný postup. Formálně vzato zadavatelem investic je samozřejmě SVJ a SVJ by tedy mělo tuto vodu pro dělníky zaplatit? (tedy SVJ by asi mělo samo sobě vystavit účet za vodu, či jak toto správně řešit?)
Druhá otázka, z jakých peněz tuto vodu „navíc“ zaplatit? Přímo z peněz určených na investici, tedy voda by byla jednou z položek rozpočtu?
Jak řešíte vodu u vás?
Poslední komentáře