Vložil Evík, 27. Listopad 2014 - 12:31

Milý Pub,

ano, krásný příklad toho kdy vlastník ze skupiny „podlidí“ nedostal co požadoval tj. řádné vyúčtování. Má reklamace stále není vyřízena. Já nikam nespěchám, co se vleče neuteče. Dokonce byla má reklamace řešena i na shromáždění, kde jsem se dozvěděla, že jsem jediná ze skupiny, která reklamovala, které vyhověli a reklamaci uznali. Dokonce ostatní podlid byl vyzván na shromáždění, k tomu, aby příště své reklamace dotáhl do konce tak jako já. Ostatní to totiž vzdali a podlehli nátlaku a vyhrožování tipu (teď máte nedoplatek 10.000,–Kč ale když Vám to přepočítáme tak to bude 15.000,–Kč). Bohužel většina se neumí účelně bránit. To je totiž běžná situace ve většině SVJ. Každý je strůjcem štěstí svého a já jsem vděčná za tento web, kam mohu zajít pro rady, informace i inspiraci. Až dostanu konečně řádné vyúčtování tak Vás budu ráda informovat.

V SVJ, kde jsem pak dle vašich měřítek ve skupině „ nadlidí“ bych pak ráda upozornila na § 7 odst. 3 vyhlášky č. 372/2001 Sb. cituji: „Vlastník seznámí konečného spotřebitele na jeho žádost s podklady, ze kterých vyúčtování vychází, případně se způsobem rozúčtování nákladů na tepelnou energii na vytápění a nákladů na poskytování teplé užitkové vody mezi ostatní konečné spotřebitele v zúčtovací jednotce“.

Prosím příště o větší písmo na ten zákon č. 67/2013 jsem si musela půjčit brýle. Tak k § 13 zákona č. 67/2013 Sb., dodám jen to, že se snad se s tím to ustanovením vyrovnám až v příštím roce. V letošním roce to nebylo nutné. Evík

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.