Vložil lake, 19. Září 2014 - 10:27

Pokud poskytovatel služby neakceptuje objektivně zjištěné skutečnosti, pak jediná možnost jak pokračovat je soudní řešení. Je třeba žalovat i náklady spojené s uplatněním reklamace. Jinou cestu nehledejte, neexistuje.

Je bezvýznamné zda dopis SVJ převzalo nebo ne. Právník by Vám jistě vysvětlil, že písemnost je doručena okamžikem,kdy se dostala do sféry dispozice adresáta.

Výbor za své rozhodování odpovědný není. Odpovědnost mají jednotliví členové výboru. Je otázkou k čemu Vám to má být: odpovědnost členů výboru SVJ existuje vůči právnické osobě SVJ. Nikoliv vůči Vám.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.