Tak to rozhodně není. Poskytovatelé mají právo připojit si klienta, to jim musíte umožnit. Ale není nikde řečeno, že mají nárok si dělat v domě, co se jim zlíbí.
Jsou i jiné možnosti, než nové kabely. Například bezdrátové připojení. Nemá obvykle ty kvalitativní parametry, ale už je problém toho providera. Může klientům nabízet jen to, co má zajištěné. Jinak by to taky mohl být podvod :)
Doporučil bych spíš přejít do útoku, než čekat, jak se to vyvine. Tj. rozmyslet si, co je pro Vás akceptovatelné – například bezdrátová anténa na střechu, internet po STA, po telefonní lince a podobně.
Následně připravit návrh smlouvy s poskytovatelem, kde mu nabídnete akceptovatelné technologické řešení. Akceptovatelné pro Vás, samozřejmě. A dále smlouvu udělat výhodnou pro Vás – ostré podmínky na dodržování, okamžitá výpověď v případě porušení, povinnost mít v domě klienta a tak dále. A také slušné nájemné – ne nesmyslné, ale vysoké, třeba 1.5 násobek obvyklého v dané lokalitě.
Prostě nastavit drsné, ale stále ještě přijatelné, podmínky. Pokud s nimi nebude souhlasit, může se soudit nebo obrátit na stavební úřad. Ale pokud tam bude sedět někdo alespoň trošku soudný, tak vám proti Vaší vůli dům rozkopat nenechá. Vy jste přece řešení nabídli.
Poslední komentáře