Vložil G.X, 30. Březen 2014 - 7:33

Doporučuji si v SVJ nechat schválit pravidla poskytování informací (nejlépe do stanov), včetně případných úhrad skutečných nákladů.

Přitom je vhodné omezit formu pokud možno na elektronickou (všechny dokumenty SVJ se vytvářejí elektronicky; pravda, občas je nutné něco naskenovat).

Moc nerozumím poznámce , že někdo nemá „volný čas na posílání zpráv“. Přece něco poslat emailem je mnohem rychlejší a jednodušší, než něco kopírovat a tisknout a pak předávat či posílat poštou… Nemluvě o tom, že to je stejných „pár kliknutí“, ať to posíláte jednomu nebo třiceti vlastníkům.

Úplně nejefektivnější považuji si zřídit WWW stránky a tam všechny relevantní dokumenty publikovat.

G.X.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.