Pane Lake, vím, co píšu a nejsem zmaten, jak uvádíte. Jedná se o účetnictví celého baráku, kde v minulosti – než se onen vlastník nastěhoval, stačilo pár údajů o hospodaření, jak to bývá ve většině zpráv na schůzích různých spolků, polit. stran apod. Tyto údaje se přednesly jako výsledek hospodaření. Rozumíte mi?? Stačil na to odstavec s pár řádky s čísly a nikoliv kompletní účetní rozbor, který dostávám od účetní. Měsíčně dostávám od účetní sestavu zpracovanou dle jednotlivých účtů. Tato sestava mívá většinou 48 stan + přílohy. Těch t ř i c e t kopií proto, protože je v domě 30 vlastníků a každý by na to měl právo. Rozkřiklo by se to a pár týdnů by to chtěl mít každý, i když by to pro ně žádný význam nemělo. Ano – těžko je možné uvěřit, když se jeden z vlastníků – a není to účetní ani ekonom bude vyžívat ve sbírání papírů s údaji, které by pak mohly být zneužity. Vím, že již dříve si stejná osoba vymýšlela, aby dostávala různé zprávy o činnosti bez nároku na zaplacení – že jako vlastník na to má právo a že se o to postará, aby to dostával. Proto mluvím u zvýšení nákladů na administrativní činnost, čas a z bytu kancelář. To je trochu proti srsti, nemyslíte? Proto jsem dal do fóra, abych zjistil, jak to dělají j i n d e v domech a společenstvích, aby podobné vlastníky uklidnili. Vás se proto ptám jako zdejšího právníka, který jistě ví, jak řešit takové případy. Na nedostatek práce výboru si rozhodně stěžovat nemohu. Cílem tohoto dotazu je právě zjednodušit činnost, kde je to možné a „ABY SE VLK NAŽRAL A KOZA ZŮSTALA CELÁ.“
Rovněž bych rád požádal ostatní, aby se k mému příspěvku vyjádřili.
MV
Poslední komentáře