poté co nejste spokojen s výsledkem reklamace se
Buď se kousnete do jazyka a svou zlost sežerete. Na správnost
vyúčtování zapomenete a budete rád když se nebudete muset neustále točit
ke spoluvlastníkům čelem nebo si sám spočítáte jak to má být
správně A
v případě že máte přeplatek
si seženete právníka aby Vám poradil jak podat žalobu k soudu a znalce aby
Vám potvrdil, že máte ve svém výkladu práva alespoň trochu pravdu. To
tedy potřebujete v případě, že jste byl benevolentní (tj. hloupý) a
hradil částku, která převyšuje částku požadavku §15/2 resp. hradil jste
částku za služby která nebyla řádně předepsána a STANOVENA (viz. nyní
zák. 67/2013).
Obě platby vytvářející přeplatek jsou Vám k tíži, protože nemáte
páku která vlastníka přiměje ke komunikaci.
v případě že máte nedoplatek
si seženete právníka aby Vám poradil jak se žalobě bránit u soudu a
znalce aby Vám potvrdil, že máte ve svém výkladu práva alespoň trochu
pravdu. To tedy potřebujete v případě, že jste byl předvídavý (tj.
řádně se staráte o plnění dohod) a hradil částku dle §15/2, která je
v souladu s účelem stanoveným v §15/1 a hradil jste částku za služby,
která byla řádně předepsána a STANOVENA s ohledem na uzavřená pravidla
hospodaření.
Obě platby vytvářející nedoplatek jsou Vám k dobru, protože nutí
vlastníka (SVJ) k tomu aby své nároky prokázalo (což ve většině
případů záměrně nečiní). Soudní náklady tedy ponese ten kdo neunese
důkazní břemeno. A to je fér. Ne?
Co píšete dále jsou nesnmysly. Reálně lze vyúčtování reklamovat toliko u SVJ, protože jedině to je jménem vlastníka (společenství) Vám oprávněno vyúčtování vystavit. Jestli pro SVJ zpracovává vyúčtování nějaká externí firma je Vám (konečnému spotřebiteli) zcela ukradené. Vy (konečný spotřebitel) do vztahu SVJ-externí firma zasahovat nemůžete a ani se nemůžete dovolávat naplňování tohoto vztahu.
Nevím dle jakého § ale podle §7/4 vyhl.372/2001 asi ne. Takže jestli máte nějaký jiný § který Vaše tvrzení o nutnosti písemné odpovědi na reklamaci podpoří, …tak prosím. Uveďte ho.
Poslední komentáře