Vložil Neználek' (bez ověření), 3. Únor 2014 - 19:39

…kritériem v úhradách za provoz výtahu objevila váha dopravovaných osob…

  1. OK. Jen poznámka: Já si ty témata nevymýšlím, protože nemám co dělat. Na to v našem SVJ máme ve výboru jednoho nezaměstnaného hulibrka co je spřízněn se správcem a kterému za vymýšlení super-pravidel pro rozúčtování platí SVJ „nemalé všimné“ – viz. tabulka sloupec-4.
  2. simulační model z hlediska fyziky a všech Vámi nadhozených kritérií jsem nerozmýšlel, ale bylo by nice-to-have takový parametrizovatelný model mít :) Vy ho někde máte?
  3. tipoval bych, že bude stejně složitý jako by byl fyzikální model přechodu tepla od „sluníček“ do „černých děr“ v závislosti na §4/4 vyhl. 372/2001 s tím, že by se náklad nad +40% „rozpouštěl“ jen na sousedy „sluníček“ a ne na všechny byty v domě. Je to systém o kterém – ale pouze v rovině teoretické mluvil ve fosilních dobách tohoto serveru, Lake. (bohužel funkční algoritmus nebyl ochoten a zřejmě ani schopen přiložit)
  4. pokud jde o další skvělé vize v našem SVJ – měřítkem provozních nákladů pro rozúčtování je prý čip („v krku“ …ale SVJ se pro začátek „spokojí“ i s čipem v náramku na ruce) a přesný elektroměr měřící spotřebu elektřiny pro „ovládání chodu výtahu“ a „chod elektromotoru výtahu“. Pak údajně bude zbytečné setrvávat na pseudo-kritériích jako je „váha“ nebo „vzdálenost“ …nebo dokonce „podíly“.

…Největšími plýtvači polohové energie jsou ti, kteří jezdí jen nahoru a dolů chodí pěšky…

  • v „usmýkání“ nevidím žádný přínos. Co třeba „sestěhovat“ tlouštíky do nejvyšších pater a zamezit mřížemi možnost chodit dolů po schodech?

…Výtah není žádná pouťová atrakce, za kterou by měl platit jen ten, kdo se vozí…

  • chodím občas „na poutě“ ale zatím se mi nestalo, že bych musel zaplatit – řetízkovým kolotočářům pokud by mne nesvezli, houpačkářům pokud jsem jejich „houpání“ nevyužil, obsluze střelnice pokud jsem si z jejich ohnutý „flusajdy“ nevystřelil…

Není tedy nijak nespravedlivé dělit náklady na výtah (všechny, i provozní) poměrně podle velikosti spoluvlastnického podílu…

  • použití pouťových služeb" se dá přirovnat k „podílení se na provozních nákladech“. Proto při hlasování o Vašem návrhu, aby se provozní provozní náklady (za výtah) hradily podle podílů – bych byl PROTI. Domnívám se, že kdo jezdí ten platí (provozní náklady)… jako v MHD
  • kritérium „úspory dané větším počtem podlaží“ – jsem nějak nepochopil. Jakou úsporu získá byt v 3 patře oproti bytu ve 23 patře bude li za předpokladu stejného podílu a za použití protizávaží se na provozních nákladech podílet stejně?

Neználek'

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.