Konkrétně Vám mohu odpovědět jen pokud se to netýká morálky, ale teplé vody. Jestliže dlouho trvá, než teče teplá voda, je chyba pouze v cirkulačním okruhu. Stačí pozvat odborníka, který zjistí
- zda chyba je na jedné stoupačce (ucpání zpětného potrubí cirkulace, nebo zavzdušnění v nejvyšším místě),
- zda cirkulační čerpadlo funguje a zda má dostatečný výkon pro celý systém,
- zda na stoupačky nejblíže k čerpadlu není nutno osadit regulátory diferenčního tlaku nebo alespoň škrtící ventily,
- zda se nemá instalovat podpůrné cirkulační čerpadlo pro nejvzdálenější větev.
Pokud máte neschopné členy výboru, měli by alespoň být schopni rozeznat věci, kterým nerozumějí. Na ně by si měli přizvat odborníka.
Ale ani Vaše konání nebylo logické. Dostanu-li zamítnutí reklamace, okamžitě podávám stížnost SEI, a oslovím soudního znalce, který mi vypracuje ve věci odborný posudek. Dospěje-li k závěru, že reklamace byla oprávněná, máte dobrou pozici pro soudní spor. Posudek Vám samozřejmě uhradí SVJ, které reklamaci neoprávněně zamítlo.
Kdybyste se od počátku vykašlal na morální hledisko a hleděl si svých vlastních práv konečného spotřebitele, mohlo to být vyřešeno dříve. Nevím, proč si lidé myslí, že musí jednat ve stádu i tam, kde jde o individuální práva.
lake
Poslední komentáře