Váš dotaz je velice zajímavý. Neporadím asi přesně ale snad alespoň
trochu a jsem zvědav pokud sem napíšete vývoj svého případu.
Především VP (Veřejnoprávní Původci) jsou povinni fungovat
i podle těchto zákonů a vyhlášek: 300/2008, 227/2000, 259/2012.
Připustit „komunikaci s úřadem prostřednictvím běžného
emailu“ tedy není hloupé, ale zcela běžný způsob podání vůči
úřadu. Je vhodné použít EP (elektronický podpis), který využijete jak na
případnou DS (datovou schránku) tak na podpisování běžných emailů
doručovaných na adresu VP-adresáta (§2/3/c vyhl.259/2012).
A úřad je povinen tuto zprávu zaevidovat v NEZMĚNĚNÉ formě
zaarchivovat. Stěžujte si tedy na postup úřadu u úřadu (§178/1
zák.500/2004). Jako důkaz Vám poslouží identifikátory, které Vám jsou
úřadem AUTOMATICKY doručovány jako odpověď na Vámi zaslané emaily na
el.podatelny SÚ (stavebního úřadu). Dále Vy můžete po úřadu žádat
aby s Vámi komunikoval písemně – to z důvodu, že úřady svévolně
porušují ZOOU (odmítají zveřejnit EP a znemožňují využití průkazné
komunikace jinak než přes DS) odmítají používat svou komunikaci podepsat
EP oprávněného zaměstnance (§17/1 vyhl.259/2012), protože je otázka zda
se vůbec na SÚ bavíte s oprávněným pracovníkem a nikoliv
s uklízečkou.
„abych se domohla zaprotokolování celého důkazu do spisu“
NEKOMUNIKUJTE s úřadnicí na její ÚŘEDNICKÝ email ale na na adresu
el.podatelny nebo přes DS – nakonec tvrdíte že ji máte. Pošlete to znova
přes DS a máte jistotu že to musí být ve spise.
Poslední komentáře