Na základě čeho víte, že v „Prohlášení vlastníka“ pověřilo BD správou domu samo sebe a současně pověřeným správcem a noví vlastníci jednotek měli povinnost uzavřít smlouvu o správě s tímto určeným správcem – družstvem, když nebyla svolána ustavující volební schůze a asi žádná další (kdo by ji svolal ?!). Pravděpodobně se tedy zúčastňujete schůzí družstva, nebo od r. 2003 žádných. Zálohy služeb a správy (tzv. fond oprav) posíláte na účet družstva nebo od r. 2003 žádné zálohy ? Vyúčtování dělá vlastníkům družstvo nebo žádné od r. 2003 nemáte ? Nestaral bych se o změnu správce, ale o to, zda zbývajících 40% vlastníků může svolat schůzi, což si myslím, že může. Na převod BD na SVJ je tu jistě diskuse a předpokládám že to řeší Zákon 72/1994 Sb., ZOVB (v tomto směru jsem se o něj nezajímal, proto píši že předpokládám).
Pochybuji, že by správní firma uzavřela s vámi smlouvu jako s jediným klientem. Buď byste platil 2 tisíce Kč / měs za účetnictví nebo by se jim to za 180 Kč + DPH (obvyklá částka za byt) nevyplatilo.
Možná že družstvo schůzi nesvolalo, ale přesto orgány existují. Stačí podívat se do ARES na
http://wwwinfo.mfcr.cz/…s_fo.html.cz
zadat adresu, kliknout na vaše společenství a zjistit kdo je ve výboru. Nebo přímo v obchodním rejstříku dle IČO.
Poslední komentáře