Vložil Viktor_SVJ, 27. Březen 2013 - 10:54

Se stavebnim povolenim v zasade neni problem. Pocitejte s tim, ze budete potrebovat vyjadreni odboru zivotniho prostredi (predem, o samotne kotelne se tam moc nemluvi, staraji se hlavne o to, abyste pri realizaci korektne likvidovali odpady a pod.), hygieny (ti se staraji o hluk behem realizace a o hluk z provozu kotelny, budete potrebovat autorizovane mereni hluku v denni i nocni dobe pri maximalnim provozu kotelny), hasicu (vyjadreni k projektu).

Mereni hluku musite dolozit az pri kolaudaci, hasici prijdou na kontrolni prohlidku (soulad realizace s pozarne bezpecnostnim resenim projektu – kontroluji se prostupy skrze pozarni konstrukce, dvere, oznaceni cedulkama a podobne).

U samotneho stavebniho povoleni problem nebude – urednik by mel vedet, ze stavebni povoleni neslouzi k ochrane ekonomickych zajmu teplarny, a nemel by delat zadne obstrukce. Pokud po Vas bude nahodou chtit prukaz energeticke narocnosti budovy, vzpouzejte se, chtit ho nema.

Co se regulacni stanice tyka, tak asi zalezi, co mate ve smlouve – zda je to Vas majetek pronajaty teplarne, nebo majetek teplarny, ktera si pronajima tu mistnost u Vas. Pokud je to majetek teplarny, tak pokud nemate zrizene vecne bremeno, abyste tam to zarizeni trpeli, rozhodne neni duvod, aby tam regulacni stanice zustala.

Jo, jeste budete potrebovat od dodavatele doklad o likvidaci odpadu a pak spoustu ruznych revizi, prohlaseni o shode na realizaci apod, ale to Vam vsechno na stavebnim reknou. Akorat ten doklad k odpadu je dobre nezapomenout…

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.