Samozřejmě byla reklamace uplatněna v řádné lhůtě, u vlastníka domu, tedy SVJ, samozřejmě detailně rozporovány vyúčtované položky. Reklamace byla dokonce urgována, pověřený vlastník nereagoval, správci byla odeslána kopie, proto jeho reakce. Ve stanovách nic o reklamacích nemáme (neboť se má zřejmě za to, že správce atd jsou neomylní). Jde o první reakci na reklamaci, resp. nejspíš na fakt, že jsem pozastavila zálohové platby na služby a příspěvek DZ složila do úschovy, neboť před pár měsíci složil funkci pověřený vlastník a SVJ máme jaksi v luftě (zákládající členové na svolání shromáždění těžko projeví zájem). Jde mi o to, zda se mám obtěžovat s korespondencí se správcem, když on se neobtěžuje cokoliv odůvodnit a zřejmě ani není povinen. Pokud tedy stanovami či smlouvou není správce pověřen řešit reklamace, upomínat platby a pod., je správná cesta vyčkat na stanovisko SVJ, tedy až se usnese shromáždění?
Poslední komentáře