Vložil Bavor, 24. Listopad 2007 - 10:52

Souhlasím, ale mě jde spíše o to podle jakých konkrétních právních předpisů je toto stanoveno a zde toto musí být zakotveno ve stanovách či ne. Správce dělá každoročně účetní uzávěrku, která však je pro mnohé nesrozumitelná. Chtěl bych vědět, zda je toto povinností výboru vůči shromáždění vlstníků, tedy zda má za povinnost informovat jednou ročně o tom, kolik bylo spoluvlastníky do fondu oprav zaplaceno a co bylo z tohoto fondu konkrétně uhrazeno, včetně peněz na drobné výdaje. Zda toto musí být ve stanovách a v případě že to tam není, jaký právní předpis toto výboru ukládá.
 Bavor

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.