Vložil Jar (bez ověření), 12. Duben 2016 - 23:17

Starý příspěvek, ale pro nás aktuální, máte někdo novější zkušenost? Účetní doklady ještě asi řeší Zákon o účetnictví, ale ostatní? Klíče, smlouvy, zápisy, mně tedy zrovna „zápis je uschován u předsedy“ úplně dostačující nepřijde, nehkledě na to, že po dvou letech byl půl pracovny archiv SVJ. Stavební dokumentace, smlouvy, účta kopie předpisů, haldy klíčů atd. To už nikdy, ale kam s tím?

Při změněnvýboru, je nějaký předpis o povinnosti předat? Jar

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.