Vložil Antony (bez ověření), 26. Červen 2014 - 15:48

Pane Machu, tu žalobu rozšiřte i na sebe, protože svými výroky jste firmě uškodil podstatně víc než pan Háleček. Každý rozumný obchodník ví, že zákazník má vždycky pravdu a podobnou argumentaci jako vy si vůči zákazníkovi prostě nemůže dovolit. Možná by nebylo od věci, kdybyste potlačil svoje ego a absolvoval nějaké začátecnické školení obchodních dovedností a komunikace se zákazníkem. Přiznám se, že nechápu, proč platícího zákazníka odstřihnete a „neprodáte“ mu vyřešení problému jako svoji přidanou hodnotu s tím některé firmy v branži by to dotáhly až k sankcím a výpovědi, ale vy jste jiní. Ale asi je to tím že byznys v energiích, telekomunikacích, pojišťovnictví, … nějakou obchodnickou etiku neřeší a blíží se spíš předváděcím akcím. ;-/

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.