Vložil Ivo Háleček (bez ověření), 7. Duben 2014 - 8:26

Pokud nejsou problémy, vše je O.K. Když má Halimedes něco řešit, je to hrůza. Letos se mi stalo, že mi nepřišlo vyúčtování za plyn. Přišla mi až upomínka (e-mailem). V příloze e-mailu bylo i původní vyúčtování a rozpis záloh. Protože byly nové zálohy vyšší, zaplatil jsem nedoplatek a doplatil jsem již uhrazené zálohy do nové výše jednou částkou. Současně s platbou jsem poslal vysvětlující e-mail s žádostí, aby mi potvrdili, že částka byla správně zaúčtována. Asi za týden mi přišel e-mail, kde mi oznamují, že mi platbu vrací zpět, protože ji nedokázali identifikovat a současně mi vypovídají smlouvu pro její hrubé porušení, protože jsem včas nezaplatil a do týdne mi ukončí dodávky plynu. Závěr si udělejte sami.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.