mohu se zeptat pane Lake, jestli musí být „vyúčtování nákladů zasílaných jako zálohy“ nebo „Evidenční list“ nebo „předpis budoucích záloh“ podepsán a kým? Když jsem výboru a správci namítal, že to je „účetní doklad“ (konkrétně „roční vyúčtování“) a že by podle účetního zákona měl být podepsaný, tak mi tvrdili že ne, že to je „faktura“ a že být podepsána nemusí (myšleno razítko a podpis). Že prý stačí když mohu z textu vyčíst, že vyúčtování prováděl „někdo od správce“. Ale údajně ani on tam být podepsán nemusí a razítko taky ne. Vyúčtování mám orazítkované a podepsané někým od správce – snad, protože vůbec nevím zda tedy to, že to je listina skutečně od SVJ prokazuje ten otisk razítka (razítka správce) nebo ruční podpis mně neznámé (nikdo z výboru to není) osoby? A co se stane pokud SVJ v budoucnu popře, že by předané listiny zhotovilo ? (to se mi již stalo ale nevěda co s tím, nechal jsem to tehdy (před 4-mi roky) být)
Zde (např. u ročního vypčtování) tedy neplatí §9/13 zákona o bytech kde je uvedeno že „…Jde-li o písemný právní úkon, musí být podepsán předsedou výboru a dalším členem výboru…“ ??
děkuji Janek Teplý
Poslední komentáře