záruka u developera
Dobrý den,
v 6/2015 jsme kupovali byt v novostavbě, s kondenzačním kotlem. Kotli vypršela záruka (protože ho developer kupoval dříve) k 12/2016. Nyní nám vypověděl službu. Můžeme u developera vyžadovat záruční opravu? V kupní smlouvě na byt je, že se prodejce poskytuje kupujícímu lhůtu k uplatnění stavebně-provozních vad bytu bránících jeho řádnému užívání v délce 2 let. Já už teď vidím, jak se bude cukat, a my budeme bez teplé vody :/
- na opravu máte nárok
- developer se bude cukat.
Apropo to,že developer dává záruku pouhé 2 roky je naprosto šílené. Že Vám dá záruku na kotel dva roky , to se pochopit dá. Ale jak je řešeno , že po třech letech od kolaudace se začne dům rozpadat ? Kdo to bude platit? Vypláznete strašné peníze za byt a po několika málo letech budete každý dávat každý rok desítky tisíc do revitalizace ?
Poslední komentáře