Vypovědní doba u servisní smlouvy k výtahu
Dobrý den,
chceme změnit firmu, která nám provádí servis výtahu. Doposud jsme byli u Schindlera. Nevíte, zda má nějakou výpovědní dobu? Bohužel smlouvu nemáme momentálně k dispozici a potřebujeme to rychle řešit.
Díky
VF
Dobrý den, výpověď smlouvy je velice jednoduchá. 1. Dohodou, nejlépe udat datum, kdy chcete smlouvu ukončit. 2. Výpověď z důvodu nespokojenosti, nejlépe udat důvod a datum, kdy chcete smlouvu vypovědět.
Mohu posoudit – Schindler x Pardubice – servisní služby v podstatě podobné, celkem bezproblémové (i když obyvatelé, zvláště někteří, nejsou spokojení ani s jedním), ale Pardubice mají trochu lepší ceny. Ale my si nechali na doporučení soudního znalce v oboru výtahy instalovat nové výtahy od Pardubic, takže máme 3 roky. Uvidíme, jak to bude pokračovat.
Schindler písemně vypovědět – výp.lhůta je 3 měsíce. Doporučuji Výtahy Pardubice-přebírají po Schindleru všechny výtahy i u nás ve městě,protože nespokojenost s firmou Schindler je velká a dost důležitá.
Jste si jistý tou tříměsíční lhůtou? Mám zde smlouvu na 5 let podepsanou developerem ještě před vznikem SVJ a v ní se píše obě strany mohou smlouvu ukončit před datem řádného ukončení, ale ukončující strana uhradí druhé straně náhradu škody ve výši 50% částky, která se měla fakturovat do řádného ukončení smlouvy.
Čili vypovědět můžete kdykoliv, ale vyjde Vás to hodně draho.
To je pravda. Takto nastavené podmínky mají některé smlouvy od Schindlera a myslím si, že je to hodně nefér! Naštěstí jich je minimum.
- Navyšování paušální ceny o inflaci.
- Hodinová sazba technika cca 650 Kč.
- Pohotovostní opravy účtovány s výsokými příplatky.
- Předražené náhradní díly.
- Blokování nových výtahů SW.
- Nově zavedený Schindler expert servis ( zkracování servisních prohlídek ).
- atd........................................
Napíšu veřejně.
1. jsme 2 vchody a jedno SVJ. Měsíčně hradíme necelých 1300,– za servis,který je poskytován tak nějak na heslo nebo mě záhadou… Dle zápisů firmy jsem zjistil,že by zde byli i 2× týdně,ale po kontrole bylo zjištěno,že vše je lež. 2. kontrola nebo podpis z výboru – po celé léta nic ( nový výbor je zvolen od minulého roku a vše jsme již dali do pořádku,ale i tak jsem nespokojen) 3. vše se stejně platilo nad rámec servisu i promazání… 4. vše je tak špatně nastaveno,že se opravdu za vše platí a firma nemá snahu smlouvu změnit,tudíž jsme přešli jinam a od naší účetní vím,kolik SVJ přechází od Schindlera jinam. 5. Když se oprava uskutečnila tak do týdne bylo vše při starém a mohli jsme firmu volat znovu i stěžovat. 6. Pracovníci firmy Vám řeknou jak to je,ale bohužel jsou moc malí páni na změnu… 7. inspekční zpráva- firma z Brna,která inspekci provádí Vám ji vykoná za 1500,– + cestovné,ale firma Schindler Vám ji provede za necelých 8000,– za výtah a má vše stejné jako ta z Brna… 8. Píši věci,které mám z vlastní zkušenosti ověřené a mohu je dokázat či doložit.
Máme ted podepsanou smlouvu s firmou Výtahy Pardubice a dle referencí a jednání jsme spokojeni. A neni to tím,že by nové koště dobře metlo :-)
To mě překvapuje, protože u nás fungují naprosto spolehlivě. Nemám jedinou připomínku. Ono to asi souvisí s tím, kdo to jejich středisko nebo jak tomu říkají vede. Možná jsou lacinější firmy, ale u nás fungují naprosto spolehlivě včetně zápisů do servisní knihy.
A kde budete brát na výtahy náhradní díly. To se vám prodraží.Nebo máte jiné výtahy a Schindler vám dělá jenom servis? Nejste spokojeni se způsobem práce nebo s cenou?
Poslední komentáře