Uložení změny stanov do sbírky listin

Vložil svjkonzumni641, 1. Prosinec 2009 - 9:19 ::

Na schůzi jsme schválili změnu stanov – můj dotaz je, zda se do sbírky listin ukládá zápis z této schůze v el. podobě (PDF) stejně jako třeba účetní závěrka nebo je třeba podat k založení zápis v papírové podobě ? Je třeba přiložit úplné znění nových stanov ?

Děkuji

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Petr, 1. Prosinec 2009 - 9:47

    Po nás chtěl soud listiny vždy 2×, z toho 1× do sbírky listin. Myslím že 1× lze elektronicky, tak jsme tomu rozuměl. Zákony se opravují, pokud vím, také tak že se uvede co se ruší, co přidává, co mění tak si myslím že i stanovy se mohou opravit dodatkem.

    Vložil lake, 1. Prosinec 2009 - 10:31

    Nikoliv, stanovy NELZE v rejstříku opravit dodatkem. Viz §38i ObchZ:
    "... po každé změně zakladatelského dokumentu nebo stanov musí být uloženo také jejich platné úplné znění"

    lake

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".