úklid společných prostor

Vložil Barbora (bez ověření), 2. Březen 2016 - 15:22 ::

Dobrý den, naše firma má pronajaté kanceláře u soukromé osoby. V nájemní smlouvě stojí, že máme pronajaté pouze 4 kanceláře, ale na patře máme k užívání 2 WC a kuchyňku, které majitel domu odmítá uklízet. Kuchyňku užívá pouze naše firma, ale WC je společné s firmou majitele domu. Existuje nějaká páka na majitele, aby tyto společné prostory uklízel alespoň, jednou v týdnu? Děkuji.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil PavelII (bez ověření), 4. Březen 2016 - 17:45

    pronajaté 4 kanceláře bez dalších ujednání pak nemúžete užívat WC a kuchyňku. Tím je problém s úklidem vyřešen. Je-li tato možnost užívání smluvně vyřešena a nemáte řešen úklid, respektive jeho zajištění a úhradu pak lze tyto věci dodatečně řešit pouze dohodou. Pákou je jen dobře uzavřená smlouva, tedy dohoda.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".