Ukládání do sbírky listin - jak na to?

Vložil Omlenicka (bez ověření), 11. Leden 2016 - 13:20 ::

Dobrý den,

již jsem to tu viděl, ale nebyla tam přesná odpověď.

Jak uložit doklady z účetnictví do sbírky listin.

Již víme PDF- jeden soubor, víme co ale jak? Na CD, poštou, nějaký formulář?…

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Věruška (bez ověření), 11. Leden 2016 - 20:53

    Možná nebudu úplně přesná a určitě nedám vyčerpávající návod, ale abyste, značko Omlenicka, nezůstala bez odpovědi: od 1.1.2014 je povinnost dávat podání elektronicky. Vyplní se e-formulář, podepíše certifikovaným elekronickým podpisem, připojí se přílohy.

    Navede Vás, když si zadáte do googlu např.: rejstřík společenství vlastníků elektronické podání …

    Máte-li účetní firmu, která dělá pro víc SVJ, asi s tím má zkušenosti a může to na základě plné moci udělat namísto Vás.

    Věruška

    Vložil levape, 12. Leden 2016 - 10:56

    Věruško mýlíte se. Podání nemusí být elektronicky a s elektronickým podpisem.

    Vložil Bobek (bez ověření), 12. Leden 2016 - 9:42

    Dobrý den, doplnil bych: posílal jsem 4.1.2016 jeden soubor PDF vygenerovaný z účetnictví na CD plus průvodní dopis na papíře s podpisy členů výboru klasickou poštou. Městský soud v Praze bez problémů zapsal.

    Bob

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".