Špatně udělaná revize
Dobrý den, objednali jsme si revizi na kotel jako každý rok. Man revizak přijel, mrknul, řekl, že je vše ok a při té příležitosti vyměnil plynovou trubku co nám vede ke sporáku, že už je to prý potřeba. Revize stála 1000,–. O den později nám začal unikat plyn – nějdrive jsme to zjistili jen podle zápachu, později po vypnutí kotle u na plynoměru, který se stále točil. Dotyčný má přijet „po Velikonocích“ problém opravit. Pán má velké štěstí, že se na to přišlo včas a nestalo se nějaké neštěstí. Přitom na revizním protokolu, který nám dal je potvrzeno, že vše těsní a je vše v pořádku. Je možné podat nějaký druh stížnosti ná živnostníka nebo jak daný problém řešit, aby se už neopakoval u někoho jiného nedejbože s horšími následky, než jsou Velikonoce o studené vodě a jídlu? Mockrát díky za případnou radu. S pozdravem Aleš Holan
Revizák udělal pravděpodobně tři úkony:
- vyměnil přívod ke sporáku,
- udělal revizi kotle,
- udělal revizi přívodu ke sporáku.
Uniká plyn – montáž přívodu ke sporáku je vadná. Reklamovat:
- montáž,
- revizi sporáku.
To vše by měl v rámci záruky za své dílo odstranit zdarma, a teoreticky by měl nahradit škodu, která objednateli vznikla vadnou prací. Například pronájem přenosného vařiče, zakoupení náplně, telefonáty, ztráta času po dobu opravy atp.
Úplně slyším rozhovor: Pane techniku, po vašem odchodu nám uniká plyn, bojíme se, že vyletíme do luftu! Přijdete to spravit hned anebo máme odstavit hlavní přívod pro barák a volat hasiče?
Osobně znám případ, kdy se ve stejné situaci zhotovitel vrátil z dovolené. Strach o kulaté razítko dělá divy.
Poslední komentáře