Špatně udělaná revize

Vložil Aleš Holan (bez ověření), 19. Duben 2019 - 21:26 ::

Dobrý den, objednali jsme si revizi na kotel jako každý rok. Man revizak přijel, mrknul, řekl, že je vše ok a při té příležitosti vyměnil plynovou trubku co nám vede ke sporáku, že už je to prý potřeba. Revize stála 1000,–. O den později nám začal unikat plyn – nějdrive jsme to zjistili jen podle zápachu, později po vypnutí kotle u na plynoměru, který se stále točil. Dotyčný má přijet „po Velikonocích“ problém opravit. Pán má velké štěstí, že se na to přišlo včas a nestalo se nějaké neštěstí. Přitom na revizním protokolu, který nám dal je potvrzeno, že vše těsní a je vše v pořádku. Je možné podat nějaký druh stížnosti ná živnostníka nebo jak daný problém řešit, aby se už neopakoval u někoho jiného nedejbože s horšími následky, než jsou Velikonoce o studené vodě a jídlu? Mockrát díky za případnou radu. S pozdravem Aleš Holan

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil 25Malý (bez ověření), 20. Duben 2019 - 7:50

    Revizák udělal pravděpodobně tři úkony:

    • vyměnil přívod ke sporáku,
    • udělal revizi kotle,
    • udělal revizi přívodu ke sporáku.

    Uniká plyn – montáž přívodu ke sporáku je vadná. Reklamovat:

    • montáž,
    • revizi sporáku.

    To vše by měl v rámci záruky za své dílo odstranit zdarma, a teoreticky by měl nahradit škodu, která objednateli vznikla vadnou prací. Například pronájem přenosného vařiče, zakoupení náplně, telefonáty, ztráta času po dobu opravy atp.

    Úplně slyším rozhovor: Pane techniku, po vašem odchodu nám uniká plyn, bojíme se, že vyletíme do luftu! Přijdete to spravit hned anebo máme odstavit hlavní přívod pro barák a volat hasiče?

    Osobně znám případ, kdy se ve stejné situaci zhotovitel vrátil z dovolené. Strach o kulaté razítko dělá divy.

    Vložil Misme, 20. Duben 2019 - 8:02

    Potvrzuji návrat z dovolené i bezodkladné návštěvy při obyčejných poruchách např. v neděli, ve svátky, a to u „plynařů“, s nimiž jsem učinila zkušenost já.

    Chybu může udělat každý, důležité je, jak se postaví k jejímu řešení. Zde má revizák zakladatele vlákna velkou rezervu.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".