Servisní smlouva na výtah
Poraďte prosím, máte-li podobné zkušenosti: Po montáži nového výtahu za 1,5 mil. stojíme nyní před podpisem servisní smlouvy. Montážní firma po nás žádá měsíční paušální poplatek 820 Kč, za hodinu práce za servis 280 Kč v pracovní době a 320 Kč v době pracovního klidu. Mimo to požaduje ještě příplatek 500 Kč za vyproštění při poruše výtahu v době pracovního klidu. Nám to připadá trochu hodně. Poraďte jak se zařídit.
Dobrý den, cca před 2 měsíci jsme podepisovali smlouvu na servis výtahu s podobnými částkami. Také jsem se rozčiloval. Hledal jsem alternativní servisní společnost, ale dodavatel našeho výtahu nedodává do veřejné obchodní sítě žádné náhradní díly, včetně SW a HW. Tzn. při nutnosti výměny nějakého dílu není možnost tento díl koupit a zároveň má dodavatel výtahu v podmínka, že pokud bude proveden zásah jinou společností končí záruka. Pouze pro vysvětlenou jsme nový dům a výtah vybíral developer. S pozdravem Jan.
To je klasika u nové výstavby a jednání developerů. Nic ve zlém, kupující v době výběru a koupě nového bytu tyto „detaily“ zdaleka ještě nevimají ani nezajímají, časem také začnou. Stejná věc se stane i u již staršího SVJ, protože se nedostatečná pozornost věnuje smluvním vztahům buď z neznalosti, v horším případě i z jiných.
Být na Vašem místě, oslovil bych více firem, které se zabývají servisem výtahů. Až budete mít k dispozici jejich nabídky tak určitě vyberete pro Vás tu nejvhodnější.
Vážení, nepíšete o jaký výtah se jedná a co vše je v paušálním měsíčním poplatku.
Nic vám nebrání, aby jste oslovili jiné servisní firmy o nabídku servisu výtahu v souladu se záručními podmínkami dle dodavatelské smlouvy výtahu a porovnávejte obsah-rozsah servisní smlouvy a cenu.
Matějka
Poslední komentáře