schromáždění

Vložil Anonymous, 28. Prosinec 2009 - 22:26 ::

Nebyl jsem na shromážděni a vedeni SVJ mi odmítá půjčit nebo dát kopii zápisu se shromážděni. Kde se mám obrátí, abych mohl zjistit, co na shromážděni bylo schváleno abych se mohl podle toho řídit. Vše by mělo být v zápisu ale to mi odmítají půjčit nebo dát kopii. Jiří

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Benešová, 28. Prosinec 2009 - 22:38

    No u nás máme všechny zápisy a to i z výboru a i ze shromáždění volně přístupné na webových stránkách.Jsou sice zaheslované,aby se k nim nedostal nikdo jiný než vlastník, protože tam přímo vypisujeme jména největších dlužníků.Nechápu,co jim v tom brání? Benešová

    Vložil Petr, 29. Prosinec 2009 - 9:33

    Hledejte zde v diskusi a ve vašich stanovách. Vzorové: Zápis podepisuje předsedající a zapisovatel. Zápisy včetně písemných podkladů k jednání shromáždění musí být uschovány u předsedy výboru nebo u pověřeného vlastníka.

    Vložil Anonymous, 29. Prosinec 2009 - 10:21

    Ale ten mi to odmítá pučit. Proto že jsem nebyl na shromáždění. Jiří

    Vložil Thomas (bez ověření), 29. Prosinec 2009 - 10:45

    Dobrý den, my máme ve Stanovách toto: Čl. XIV Práva a povinnosti člena společenství

    (1) Člen společenství má práva vlastníka jednotky a člena společenství uvedená v příslušných ustanoveních zákona o vlastnictví bytů a těchto stanov a má zejména právo

    1. nahlížet do písemných podkladů pro jednání shromáždění, do zápisu ze schůze shromáždění, do smluv sjednaných společenstvím a do podkladů, z nichž vychází určení výše jeho povinnosti podílet se na nákladech spojených se správou domu a pozemku a s dodávkou služeb spojených s užíváním jednotky.

    Zkuste najít ve Vašich Stanovách něco podobného a pak to předsedovi otlučte o hlavu. Zdraví Tomáš

    Vložil Petr, 29. Prosinec 2009 - 10:45

    Ve stanovách je, že nepřítomných na schůzi se zápis nepůjčuje ? Žádejte na shromáždění usnést se, že zápis je vyvěšen (někdo by ho ukradl) a že je k dispozici k nahlédnutí (vypůjčení). Vlastník nemá povinnost chodit na schůzi, ale jen právo. Co třeba vlastník zraněný, nakažlivě nemocný, na služební cestě, na dovolené, proboha …

    Vložil Jos. (bez ověření), 30. Prosinec 2009 - 14:44

    Je pravdou že vlastník nemá povinnnost chodit na schůze,ale jen právo. Jenže co s vlastníkem, který záměrně nechodí na tyto shromáždění již několik let, ale přitom se domáhá zpětně veškerých informací, které se probíraly na shromáždění. Ale pokud záměrně nevyužívá svého práva účasti…???!!!…??? Nikdo přece nemá za povinnost tohoto vlastníka informovat separátně. K tomu slouží shromáždění nebo zápisy, které se vyvěšují.

    V našem SVJ máme jednoto takového vlastíka,který se záměrně nezúčastňuje shromáždění, protože má chorobný pocit z toho, že jej chtějí všichni vlstníci obelhat, okrást a dokonce mluví o tom, že je odposloucháván.. :) Doposud ale takovéto jednání nedoložil. Stále jen vypisuje nesmyslné dopisy s otázkami a domáhá se jejich odpovědí… je někde stanoveno, že výbor musí odpovídat na hovadiny a výmysly ?? Asi ne že..? Stačilo by jen tak málo – zajít na shromáždění.. nobo možná jen pozdravit souseda a slušně se zeptat.. bohužel, tento vlastník zřejmě postrádá základy slušného chování. Dokonce to dotáhl tak daleko, že obtěžuje i úředníky bytového podniku,kteří si na toto chování již několikrát stěžovali… Tento vlastník doposud neudělal nic pro společenství, neprovádí úklidy společných prostor, nepodílí se na ničem…jen obtěžuje své okolí..

    Prosím poraďte co s takovým vlastníkem.. ale nepište prosím odpovědi typu návštěva
    psychiatrické léčebny Bohnice..to již vím. díky Josef

    Vložil Petr, 30. Prosinec 2009 - 18:34

    To je něco pochopitelně jiného. Ale původní tazatel asi mezi takové nepatří. Snad by ve vašem případě pomohlo usnesení, že takovýmto požadavkům se nevyhovuje a dát mu to do schránky. Pracovníci institucí si nemají co stěžovat společenství, to za nikoho neručí.

    Vložil jos. (bez ověření), 30. Prosinec 2009 - 20:11

    Takovýchto usnesení padlo již několik, ale rezolutně mu nikdo nebude na jeho hlouposti odepisovat a také neodepisuje…max za poplatek. Nikdo není povinen odepisovat. Stále se domáhá nějakých písemných odpovědí na své dotazy.. i když se přesně tyto body probíraly na shrom., svou neúčast komentuje že nevěří vedení a předsedovi. Je smutné že tento vlasník opravdu nikdy neudělal nic pro SVJ ale jen prudí a hlavně kazí jméno celému SVJ. Neoprávněně obtěžuje ostatní instituce a háže na naše SVJ špínu že jej podvádíme atd. Dokonce si sám navýšil platby do FO a potom si všem stěžoval, že jsme mu je navýšili my..je přeci jasné že tyto věci nejdou udělat bez souhlasu vlastníka… Opravdu se nedivím tomu, že si na něj stěžují..píše jim několikrát denně dokonce i ve 3 ráno.. Pravdou ale je, že to je jejich problém, a souhlasím s vaším názorem že společenství za nikoho neručí…až nad tím zústává rozum stát.. bohužel se zřejmě jedná o nemocného člověka.. psychicky..

    Co se týče dotazu výše, zajímalo by mě, z jakého důvodu mu nechtějí dát zápis ze schůze. Zrovna u nás se opět tento vlastník domáhá zápisu ze schůze… ty předseda samozřejmě vyvěšuje. Ale ne hned.. nějakou dobu trvá to napsat a hlavně pokud doma nemá tiskárnu tak i vytisknout.. je někde stanoveno za jakou dobu má tento dokument být vyhotoven..???..:) to asi ne že.. Největší srandou je, že si stěžuje na nejrůznější místa, o tom jak mu nechtějí dát zápis ze schůze,ale přitom se nikoho nezeptal- jen zase vyvěsil jeden ze svých výplodů. No řekněte, chtěl by jste mít někoho takového ve svém SVJ???

    Vložil obtěžojící (bez ověření), 1. Leden 2010 - 14:08

    Zrovna u nás se opět tento vlastník domáhá zápisu ze schůze… ty předseda samozřejmě vyvěšuje. Ale ne hned.. nějakou dobu trvá to napsat a hlavně pokud doma nemá tiskárnu tak i vytisknout.. je někde stanoveno za jakou dobu má tento dokument být vyhotoven..???..:) to asi ne že.. Největší srandou je, že si stěžuje na nejrůznější místa, o tom jak mu nechtějí dát zápis ze schůze,ale přitom se nikoho nezeptal- jen zase vyvěsil jeden ze svých výplodů. No řekněte, chtěl by jste mít někoho takového ve svém SVJ???

    Dal jsem Vám to písemně. Neodpověděl jste.

    Vložil Antonín Nový (bez ověření), 1. Leden 2010 - 16:25

    „Zrovna u nás se opět tento vlastník domáhá zápisu ze schůze.“

    Vlastník je plně v právu. Zápis ze schůze by měl být poskytnut všem vlastníkům bez zbytečného prodlení a bez jejich předchozí žádosti. Vyvěšení v domě nejen že nestačí, ale je nevhodné, neboť zveřejňuje citlivé údaje, které by měly zůstat uvnitř společenství.

    Vložil Pedros (bez ověření), 1. Leden 2010 - 19:42

    Souhlasím s Antonínem – zápis ze schůze by měl být poskytnut všem. Ale záleží pouze na usnesení vlastníků, zda tuto informaci budou mít vyvěšenou na informativní tabuli, nebo zda jej budou dávat všem vlastníkům. Rozhodně musím být pro všechny k nahlédnutí ať už u předsedy nebo jiného člena.

    V našem SVJ s 36-ti byty tyto informace vyvěšujeme a nikomu se to zatím nezdálo nevhodné, spíše naopak tiskout pro všechny vlatníky je zbytečné, ten kdo má zájem – si může pořídit kopii (na vlastní náklady).

    Vložil Anonymous, 31. Prosinec 2009 - 8:32

    Nezlobte se, že obtěžují.

    Například píšete: 1) V našem SVJ máme jednoto takového vlastíka,který se záměrně nezúčastňuje shromáždění, protože má chorobný pocit z toho, že jej chtějí všichni vlstníci obelhat, okrást a dokonce mluví o tom, že je „odposloucháván..“ „ to jsem neřekl že všichni vlastníci a na odposlouchávání, jsem nic takového neříkal. Jen jsem chtěl vědět kolík dlužím a on to otočil.“

    1. pozdravit souseda a slušně se zeptat.“ Ptal jsem se ale, když mi řekl spoustu nesmyslů pak to potom jsem chtěl písemně. Pak mí přestal odpovídat vůbec, a že si mam informace hledat kde chci.“
    2. Dokonce to dotáhl tak daleko, že obtěžuje i úředníky bytového podniku. „Ten nám vede účetnictví. Když mi vedení odmítá dat informace například kolik stala oprava tak se ptám přímo bytového podniku. Nebo jiný přiklad, na shromážděni rozhodly navýšení do fondů. Mě to navýšili ale zebrami mi tito peníze které platím na dluh, tedy snížily mi splátky na dluh. Měsíc potom mě předvolala advokátka. Jak to mám jinak hlídat, aby se to neopakovalo, kdy mi vedení SVJ neopoví. atd.“
      1. Dokonce si sám navýšil platby do FO a potom si všem stěžoval, že jsme mu je navýšili my..je přeci jasné že tyto věci nejdou udělat bez souhlasu vlastníka.“ Po opravách v roce2005 a 2006 mi vnikl dluh aby ho rychleji splatil požádá jsem aby mi nevyšli platbu na 1000 kč ale byla navýšena o 1000 kč. Tedy jsem platil místo 1000kč o 1000kč víc. Nechal jsem to tak, a nestěžoval si. Jen sem nato poukázal že platím dluh na který jste mě upozornili, a neměl jsem žádný doklad že ho platím. Atd. „
    3. Svou neúčast komentuje že nevěří vedení a předsedovi. „Má pravdu ale když Vás někdo ponižuje a dělá svaz idiota, a hází vínu na vás. atd. Taky letos nás zval na schůzi a na pozvánce byl datum schůze 21.12.2008 Neví kdo by pak s Vás chtěl potom chodit na schůze?“

    Nechtě jsem o tom psát, nestěžují si ale reaguji na to co o mně někdo píše. Promiňte že obtěžují. Na shledanou jdu se léčit. Šťastný nový rok 2010

    Vložil Tonda P. Ostrava (bez ověření), 30. Prosinec 2009 - 20:55

    Vůbec bych takovému člověku nic neodepisoval a navíc to určitě nemáte ve stanovách-prostě jej ignorujte. K informování SVJ slouží schůze a vývěsky v domě. Zvlášť když váš pomlouvá a špiní po nejrůznějších místech. Přeju pevné nervy při jednání s takovým blbem. Jo s tím úklidem to udělejte tak, že si najmete úklidovou firmu a pokud nebude uklízet, tak za to zaplatí. U nás to tak máme a je to Ok. On si pak rozmyslí jestli bude uklízet, nebo měsíčně platit 200 Kč. Tonda

    Vložil Jos (bez ověření), 31. Prosinec 2009 - 11:17

    Zdravím našeho zmíněného vlastníka.. další probírání tohoto problému bych doporučoval standardně na schůzi SVJ..JOSEF

    Vložil Anonymous, 31. Prosinec 2009 - 11:45

    . Promiňte, ale idioti na schůzi nechodí. Ty se musí léčit a ne rozčilovat. Pokud nemate tiskánu provoz, dejte to na flesh disk a já Vám ten zápis vytisknu kolikrát to budete potřebovat.

    Vložil Tonda P. Ostrava (bez ověření), 31. Prosinec 2009 - 13:17

    Diagnozu jste si stavnovil správně. Pokoušel jsem se přečíst vaše komentáře, ale bohužel nedávají ani hlavu ani patu. S takovouto češtinou bych se styděl promluvit, natož psát na tento portál. Před nástupem léčby bych doporučoval zopakovat 1.stupen ZŠ. Josefe, opravdu to nemáte jednoduché.

    Vložil Anonymous, 31. Prosinec 2009 - 15:15

    Promiňte že neumím psát.

    Vložil Jos. (bez ověření), 31. Prosinec 2009 - 15:08

    No coment..neverending story..

    Vložil AnonymousE (bez ověření), 31. Prosinec 2009 - 19:58

    No comment with double „m“ is the right wording…

    Vložil PP (bez ověření), 1. Leden 2010 - 10:18

    jeden ze starších kousků vašeho vlastníka-zřejmě. Je velmi „bistrý“

    http://spolecenstvi.okinfo.cz/…ani-v-excelu

    Dobrý den. Jsem Vložil PONCIK, 21. Únor 2008 – 22:48

    Dobrý den. Jsem vlastníkem bytu, chci Vás po žádat o radu, nebo kde se mam obrátit. Jestli na požádání mám narok na výpis našeho společného fondu oprav. A také jeslí mají narok stahovat fondu oprav i směno podílu stavební spoření. Proto že já žádné nemam. Myslím si že stavební spoření je soukromí účet. Výbor SVJ tyto informace my nechce poskytnout. Předem děkují za odpověď. Pončík

    Dobrý den. Jsem –1 Vložil Anonymous, 22. Únor 2008 – 9:36 Pane Pončíku, na zpřístupnění informací o výši stavu účtu vašeho SVJ (jednoho nebo i více účtů)máte právo a je povinností statutár. orgánu Vám dát nahlédnout do přísluš. dokladů.

    Druhá část vášeho dotazu není zcela srozumitelná, spíše trochu zmateční. Protože uvádíte, že Vy sám stavební spoření uzavřené nemáte, může jít o uzavření smlouvy o stavebním spoření na právnickou osobu.

    k.kolar (at) centrum.cz

    Děkují za odpověď. Vložil Anonymous, 22. Únor 2008 – 10:35 Děkují za odpověď. A jak se můžu dovědět o jakou stavební smlouvu jde. Když výbor SJV přestal semnou úplně komunikovat. Vím jen že je s konta strháváno.

    „nou koment“

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".