Reklamace spotřeby tepla SVJ

Vložil novuska, 2. Září 2011 - 11:32 ::

Dobrý den, jsme SVJ a reklamovali jsme celkovou spotřebu tepla u dodavatele. Reklamaci jsme zasílali 18. 7. 2011 a dodneška nemáme písemnou odpověď. Jen telefonické ujišťování. ČOI říká, že služby za teplo nespadají do její kompetence. Prý se na tuto službu nevztahuje §19, odst. 3, zákona č. 634/1992 Sb. o 30-ti denní lhůtě na vyřízení reklamace. Chci se zeptat – máme jinou možnost než se soudit? Děkuji Nováková

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil lake, 2. Září 2011 - 15:36

    Paní Nováková,
    není jasné, proč se ČOI a Vy zmiňujete o nějaké "službě". Jde o dodávku tepelné energie, tedy je zde normální obchodní vztah mezi dodavatelem tepla a odběratelem (zřejmě SVJ). Řiďte se podle uzavřené smlouvy a podpůrně podle Obchodního zákoníku. Služby do toho nepleťte.

    lake

    Vložil rivr, 2. Září 2011 - 14:18

    cit.(): „…Prý se na tuto službu nevztahuje §19, odst. 3, zákona č. 634/1992 Sb…“

    to je zajímavé. Na stížnost podanou 2011–02 toto ČOI řešila právě s poukazemna §19/3 a to správním řízením. Ano uvedla že jí jde POUZE a právě o §19/3 ale ne o merit věci. Podejte stížnost na zp;sob řešení „právnímu radovi“ na konkrétní krajské pobočce ČOI. Uve´dte také že požadujete prošetření podle §2/2c §2/2d zák.64/1986 (zák. o ČOI).

    Informoval jsem se u ČOI nyní. A nyní mi ČOI tvrdí, že pro nové reklamace je údajně vyřizuje v důsledku nějaké novelizace zákona SEI (od 2011/06) přestože ta mi v 2011–04 sdělila že její kompetence končí na patě. Takže zatím také zkoumám – jako Vy.

    rivr

    Vložil novuska, 2. Září 2011 - 15:09

    Moc děkuju za radu a rychlost, s jakou jste odpověděl. Podělím se o zkušenosti, až to skončí.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".