cit.(): „…Prý se na tuto službu nevztahuje §19, odst. 3, zákona č. 634/1992 Sb…“
to je zajímavé. Na stížnost podanou 2011–02 toto ČOI řešila právě s poukazemna §19/3 a to správním řízením. Ano uvedla že jí jde POUZE a právě o §19/3 ale ne o merit věci. Podejte stížnost na zp;sob řešení „právnímu radovi“ na konkrétní krajské pobočce ČOI. Uve´dte také že požadujete prošetření podle §2/2c §2/2d zák.64/1986 (zák. o ČOI).
Informoval jsem se u ČOI nyní. A nyní mi ČOI tvrdí, že pro nové reklamace je údajně vyřizuje v důsledku nějaké novelizace zákona SEI (od 2011/06) přestože ta mi v 2011–04 sdělila že její kompetence končí na patě. Takže zatím také zkoumám – jako Vy.
rivr
Poslední komentáře