Vložil rivr, 2. Září 2011 - 14:18

cit.(): „…Prý se na tuto službu nevztahuje §19, odst. 3, zákona č. 634/1992 Sb…“

to je zajímavé. Na stížnost podanou 2011–02 toto ČOI řešila právě s poukazemna §19/3 a to správním řízením. Ano uvedla že jí jde POUZE a právě o §19/3 ale ne o merit věci. Podejte stížnost na zp;sob řešení „právnímu radovi“ na konkrétní krajské pobočce ČOI. Uve´dte také že požadujete prošetření podle §2/2c §2/2d zák.64/1986 (zák. o ČOI).

Informoval jsem se u ČOI nyní. A nyní mi ČOI tvrdí, že pro nové reklamace je údajně vyřizuje v důsledku nějaké novelizace zákona SEI (od 2011/06) přestože ta mi v 2011–04 sdělila že její kompetence končí na patě. Takže zatím také zkoumám – jako Vy.

rivr

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.