Ochrana osobních údajů od 5/2018

Vložil Sikorová, 3. Listopad 2017 - 20:30 ::

Dobrý den, měly bychom dotaz ohledně nově schváleného zákona o ochraně osobních dat, který bude platný od 5/2018 pro SVJ a větší organizace. Jako členové výboru máme doklady a informace o jednotlivých členech SVJ včetně jejich os.dat, shromážděné od r. 2002, umístěny v regálech v místnosti ve sklepě, kde je klasická fabka. Náš dotaz zní, dle jakého zákona provést skartaci (také ktré období může být skartováno atd) a jak správně zabezpečit tuto místnost. Předem velice děkujeme.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil TN. (bez ověření), 3. Listopad 2017 - 20:46

    Určitě bych neskartoval zápisy ze schůzí, potvrzení o převzetí pozvánek (dodejky) a prezenční listiny za celou historii SVJ.

    Faktury je třeba uchovávat 5 let a účetní knihy 10 let, ale já bych nechával vše aspoň 15 let, nedávno se mi zrovna hodila jedna 15 let stará faktura, protože nikdo (!) v SVJ si nedokázal vzpomenout, která firma řešila generální opravu střechy a smlouvu jsem nenašel, našel jsem jen fakturu.

    Neskartoval bych potvrzení o převzetí evidenčních listů a vyúčtování cca 5 let, s ohledem na 3letou promlčecí lhůtu.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".