Nefunkční plynoměr

Vložil Drahomíra Fialová (bez ověření), 8. Říjen 2012 - 16:34 ::

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně dopočítání spotřeby plynu. Koupili jsme si byt, předělávali ho a až po nějaké době jsme přišli na to, že nefunguje plynoměr. Bohužel, jestli nešel ani předchozímu majiteli, nelze zjistit. Ozvali jsme se proto na RWE, který je vlastníkem plynoměru. Plynoměz samozřejmě bez problémů vyměnili, ale byla nám dopočítána spotřeba 800m3. Chtěla jsem se jen zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenost, jak se zachovat. Samozřejmě beru, že jsme plyn odebírali, ale zase plynoměr není náš a my nemáme povinnost se o něj starat. Děkuji za radu

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Krobot (bez ověření), 9. Říjen 2012 - 15:59

    Vše ok, ale nikam nevolejte. Písemně (nejlépe doporučeně nebo osobně na podatelnu s potvrzením kopie) podejte reklamaci a požádejte o přehodnocení výpočtu spotřeby. Pokud budete mít rozumné argumenty o době užívání spotřebičů bude Vám s velkou pravděpodobností vyhověno. Dodavatel má právo účtovat v případě poruchy měřidla průměrnou spotřebu za konkrétní období a může použít i spotřebu předchozích zákazníků v bytu. Rozhodující je tedy doba užívání.

    Vložil Jandus (bez ověření), 9. Říjen 2012 - 10:00

    Nefunkční plynoměr je dost častou závadou. Dodavatel pak celkem logicky dopočítá odběr podle minulé spotřeby, roční doby atd. Pokud máte pocit, že spotřeba 800m3 je neadekvátní, promluvte s nimi o tom. Ve Vašem případě, kdy jste v novém bytě neměli žádnou minulou spotřebu je, myslím, reálná šance na dohodu.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".