Paní Markéto, to se zde již řešilo mnohokráte. Zkuste hledat, např. http://www.portalsvj.cz/…cetnictvi-10.
Originální doklady zapůjčit samozřejmě nikoli.
Hospodaření a dokumenty (účetní závěrka, zpráva o hospodaření, vyúčtování služeb a příspěvků na správu) řeší stanovy a smlouva s účetní firmou. Nahlížet do dokladů má smysl jen pro znalce účetnictví SVJ. Já bych se spokojil se stavem účtu, stavem fondu oprav a tím, co tvoří rozdíl (to je myslím pokladna a pohledávky a závazky). Snažil jsem se zde dopídit toho, jak má vyúčtování záloh správy vypadat. http://www.portalsvj.cz/…i-vlastnikum
Ale asi to žádný předpis neřeší.
Co znamená, že si správu zajišťujete sami ? Správa se skládá z účetnictví a práce technika (revize, výběrová řízení atd.)
Poslední komentáře