Vložil anonn, 27. Leden 2012 - 6:23

Nepíšete jednu naprosto zásadní informaci – chcete elektronickou podobu použít jako ověřený dokument vzhledem k úřadům? Pak je něco jako elektronický podpis potřeba.

Pokud ale chcete mít elektronickou podobu pro vlastní potřebu nic vám nebrání scanovat dokumenty bez jakéhokoliv ověření.

U nás naštěstí většina dokumentů vznikne v SVJ (vuúčtování, zápisy ze schůzí apod) a tak jsou v PC tak jako tak od začátku ještě před tiskem.

Těch „pár“ smluv apod. není problém prohrabat když v tom máte pořádek. A nakonec i většinu smluv máme v PC, neboť se před podpisem zasílaly na email.

Celé mi to tedy přijde tak trochu zbytečná věc se spoustou námahy navíc.

Předseda

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.