pokud uběhlo již 30 dní a stále jste bez odpovědi – napište na ČOI stížnost a zároveň žádost o šetření ve věci. Pokud bude zjištěno, že Vlastník (§2/g Vyhlášky 372) nesplnil povinost dle §19/3 zák. 632/1992 Sb. bude s ním provedeno správní řízení.
cit.(): „…úrok z prodlení za pozdní vrácení přeplatku…“
tím míníte? vrácení PO datu 31.8. kalendářního roku – který je posledním termínem pro výplatu přeplatku? (pouze ale pro TEP a TUV;
máte ale ve Stanovách i termín pro přeplatky za STO, spol-ELE, LFT případně ostatní služby ??)
cit.(): „…se blíží konec července a tedy i termín…“
Vy jste uplatnila reklamaci – termín nejpozdějšího termínu výplaty za TEP a TUV se tedy POSOUVÁ na konec srpence (§7/5 Vyhlášky 372)
cit.(): „…nedoplatek zaplatit a ten loňský úrok z prodlení od něj odečíst…“
já bych to tak udělal pokud bych byl přesvědčen o správnosti jeho výše – ale jak již bylo uvedeno PO datu kdy budete mít vyřízenou reklamaci
- „vyřízení reklamace“ je tak asi do týdne po správním řízení provedeném ČOI
(a pokud ne, obraťte se ně znova)- „vyřízením reklamace“ JE i její zamítnutí Vlastníkem
rivr
Poslední komentáře