cit.(): „…přesně v reklamaci uvést, co se mi na Vyúčtování nezdá…“
nejprve si zkontrolujte zda pžedané vyúčtování obsahuje vše co je uvedeno v §7/2 – bezpochyby tam nebude minimálně §7/2f
následně žádejte vysvětlení ke každé jednotlivé hodnotě ze seznamu §7/2 které nebudete rozumět
cit.(): „…Jak správně napsat reklamaci…“
má být podána včas (§7/2i v372) ale protože zde nefunguje „domluva“ můžete do 2-let podat žalobu (§107 ObčZ)
uveďte jednoduše
reklamuji vyúčtování topné sezony 2010 dům XY, byt č.Z
žádám o vysvětlení všech údajů na předaném Vyúčtování dle Stanov (STO,ELE,služby) a Vyhlášky 372/2001 (TEP,TUV)
u Vyúčtování TUV a TEP pak zvláště vysvětlení navýšení náměrů v §7/2d
Reklamaci směrujte na Výbor SVJ – se Správcem cenu komunikovat nemá (záleží na tom co máte ve smlouvě mezi SVJ a Správcem – to ale asi nevíte a může Vám to být jedno. Odpovědnost má Vlastník dle §2/g – což je SVJ)
Až po těžkých bojích získáte uvedené informace, zamyslete se co s tím uděláte (§7/4 sděluje že se budete muset obrátit na soud). Jde o to, že zjistíte že
-
ti co jsou na +40% – ti se bezdůvodně obohacují (a Výbor to svým ignorantsvím připouští). Může to být způsobeno třeba tím že NIKDO nekontroluje zda jsou TRH namontovány tak aby je Vlastník nemohl vyřadit. Zde nastupuje §3/2 (který zde již zmiňoval Lake) – topení za jiným účelem než k vytápění jednotky má být fakturováno Vlastníku samostatně.
-
ti co jsou pod –40% také možná mohou TRH deinstalovat a TRV zavřít na 100%
-
pokud Správce „má program“, pak je také důležité zjistit (§7/3) jak je ztráta (nad +40%) přenesena na ostatní Vlastníky (zda rovnoměrně či je napočtena POUZE oblíbencům (§7/2f))
A ještě poslední – to co jsem psal platí pro Vlastníka – jestli
za Vás bude tímto způsobem kopat, nevím. Jako nájemník se musíte
samozřejmě obracet na Vlastníka u kterého jste v nájmu
rivr
Poslední komentáře