Vložil Syslus Modrobulvus (bez ověření), 11. Prosinec 2010 - 9:38

Jak píšete je k dispozici málo informací. Dle úvodního dotazu to vypadá že rozúčtování se děje pouze na základě započitatelné plochy dle vyhlášky 372/2001 Sb. To že tato vyhláška začala platit 12.10.2001 a paní píše že koeficienty byly spočítány před více než deseti lety nechám stranou. Každopádně tato vyhláška je jak pro BD tak SVJ, tedy je potřeba jen správně adresovat stížnost. Výpočet započitatelné plochy je jen věcí správného použití koeficientů z vyhlášky, tedy projektant ÚT je zde zbytečný. Za ten výpočet služeb je vždy někdo zodpovědný, odpověď správce že koeficienty někde přebral je směšná, ten kdo rozúčtování udělal je za výpočet zodpovědný. Zajímalo by mě kdy paní Anna vyúčtování služeb dostala? Pokud v květnu (jak to nařizuje vyhláška) tak je na reklamaci trochu pozdě. Pokud paní Anna neposlala reklamaci včas (nebo správnému subjektu) tak je povinna doplatky zaplatit. Dále by mě pane Lake zajímalo, zdali je někde předepsáno, co vše na vyúčtování služeb musí obsahovat? My dostáváme nejen svoje doplatky a nedoplatky, ale v záhlaví máme uvedeno kolik té či oné komodity bylo v domě spotřebováno a kolik je celková plocha a započitatelná plocha domu a daného bytu. Jsou tyto údaje povinné, nebo jen náš správce je tak pilný?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.